Fest fixad Tilda Ă€ngel đŸ‘Œ :)

Ängel klar för fest 


Har sytt en lite annorlunda Àngel i svart och vitt.
Hon har lÄngt svart utslÀppt hÄr.
Jag har piffat till henne med  bĂ„de lösögonfransar ( inte riktiga)  och push upp bh.
Hennes klĂ€nning Ă€r i vitt bomullstyg, 
tunna överkjolen Ă€r i  vit chiffong med vit spetsprydd kant.
Hon har pĂ„ sig svarta tajt som jag sytt av krossad plysch,
Àven hennes vingar Àr i samma tyg.
Hon har svarta lĂ„nga spets strumpor pĂ„ sig under svarta tajtsen.
Svarta spetsen har jag Àven dekorerat
 bysten och klĂ€nningen med.
Bak till pĂ„ vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hÀngning.
Hon Àr 80 cm lÄng.

Den hÀr modellen kostar 500 kr + frakt 58 kr
Skicka lĂ€tt spĂ„rbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill bestĂ€lla nĂ„t av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
SĂ„ skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har Ă€ven en facebook sida dĂ€r man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gÀrna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har Àven annonser ute pÄ Tradera
kika gÀrna in dÀr ocksÄ
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg