Tilda trilling girlang änglar i vårklänningar



Tre Tilda änglar på rad 
med rosa små hjärtan mellan sig

Dessa Änglar är ca 30 cm höga, 
hjärtana är ca 7 cm höga.
Änglarnas söta rosa blommiga klänningar 
är sydda i Tilda tyg.
Jag har sytt dit söt rosa virkad bomulls spets 
på kjol fållarna.
Dom fick varsitt rosa sidenband runt midjan, 
dom fick varsin liten rosa ros som dekoration på bandet.
Även dom rosa små söta hjärtana fick varsin liten ros. 
Mellan hjärta och hand är det en liten vit pärla.
Girlangen är ca 80 cm + 1 m sidenband,
 på båda sidorna för upp hängning.


Den här modellen kostar 500 kr + frakt 58 kr

Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg