Tilda änglar prinsessor med varsitt zinkhjärta i famnen


Tilda ängel prinsessor 👼

Söta prinsessor med varsin söt guldkrona på huvudena.
Klänningarna  är sydda i dubbelt tyg,
vitt bomullstyg och spetstyg ovan på. 
Klänningarna är dekorerade med  vit virkad bomulls spets nere till.
Dom har vita söta spets strumpor på sig.
Prinsessorna är  är ca 40 cm långa,,,,,
kronorna är inte med räknade.
Dom har varsitt  zinkhjärta som jag dekorerat med en vit ros och sidenband som band till hjärtat.
Bak till på söta  vingarna har jag satt järntråd som upp hängning av prinsessorna.



Den här modellen kostar 250 kr + frakt 58 kr

Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Här sitter vi och väntar på att få håret fixat :D 

Kommentarer

Populära inlägg