Tilda ängel klädd i stickad tröja och tomteluva i famnen har hon en lussebulle


  Tilda ängel med sin lussebulle



Den här Tilda ängeln med lussebullen blir det inte fler av.
Hon är redan såld.
Ängeln är ca 67 cm lång utan mössan.
Hon är klädd i en vit stickad tröja, 
det är en väninna till mig som är duktig på att sticka,  
hon har stickat den fina tröjan till ängeln, 
jag har sytt dit hjärtan applikationen.
Hon har en vit bomulls kjol dekorerad med vit virkad spets,
under har hon rödvit mönstrade tajts och små rödvit randiga kort byxor.
På fötterna har hon långa vita  fluffiga sockor,
dekorerade med rosetter i hjärtan band. 
Hennes hår är långt och ut släppt med en söt liten tomteluva,
 så hon inte blir kall.
👼
Den söta lussebullen har jag sytt av gul filt tyg,
svarta pärlor som russin.
En grön ullboll med röd roset har hon också,
 som jag har köpt till henne.


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött






Kommentarer

Populära inlägg