Änglar med pappersansikte och vitt pälsigt tyg som kappa


Vinter änglar med pälsigt tyg


Nu har jag pysslat i hopp några fler pälsklädda änglar med pappers ansikten.
Jag har gjort dom av pälsigt vitt tyg, 
klippt ut ansikten i hårt papper, 
som jag limmade fast på tyget.
Dekorerat dom med spets, ros, 
pärlor, jutesnöre och änglavingar bak till.
Dom som står har jag gjort som dom andra fast  stoppat lite vadd i dom. 
Dom har också sidenband så man kan hänga upp dom också.
Längre ner på sidan visar jag med bilder  hur jag gjorde änglarna.

Änglarna är ca 22 cm långa.
Pris: för en Ängel 150 kr + frakt 14 kr


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik där finns  dom :D 
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

 http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 







Det här använde jag till änglarna 


Kommentarer

Populära inlägg