Röd vit rutig bordslöpare med söta tomtenissar till jul




Bordslöpare med söta tomtenissar 


Sytt några bordslöpare i röd vitt rutigt bomulls tyg 
och
 vitt bomulls tyg. 
Dekorerade med vit virkad bomulls spets och söta tomtenissar  från en servett. 
Jag har satt dit tomtenissarna med dekouragera teknik. 
Hand tvätt för att hålla trycket fint länge.
Bilder lite längre ner som visar hur jag satt dit dom söta nissarna.
Storlek 42 cm bred och 122 cm lång.
Pris för en löpare: 129 kr + frakt 28 kr


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik där finns  dom :D 
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
 http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 





 Lite bilder på hur jag satt dit söta tomte nissarna

Kommentarer

Populära inlägg