Tilda som isprinsessa ängel med vita rosor i famnen

 Isprinsessa ängel
*Shabby chic*

 Hon är 43 cm lång. 
Klädd i vit spets boddy med lite volanger på ärmarna. 
Kjolen   är i ett små volang prytt  elastiskt tyg (polyester).
Underkjolen är i tyll med en smal spetskant.
 Skridskorna är i vitt bomullstyg, 
dekorerade med fint knapp band, små vita pärlor och lite lurvigt vitt tyg upp till. 
skridsko medarna är i svart metall tråd som jag böjt till och dekorerat med små via pärlor.
Bak till har hon änglavingar. 
Hon står på en träställning som jag har gjort, 
målat den vit och dekorerat med runda spegelmosaik bitar.
Hon kan tas bort från ställningen lätt.

Den här modellen kostar 600 kr + frakt 56 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera

kika gärna in där också

http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

 Några bilder innan ängeln va klar



Kommentarer

Populära inlägg