Ett litet sett med ljuslykta, underlägg och tändsticksask har jag pysslat med i veckan.


 Ljuslyktor med änglavingar

 *Shabby chic*

Ett litet sett med ljuslykta, underlägg och tändsticksask har jag pysslat med i veckan.

Jag har dekorerat med änglavingar, 

dom har  jag gjort av cernitlera, 
använt bokstavspärlor och skrivit ängel på ljuslyktorna.
mellan vingarna är det en liten rund spegel mosaikbit.
Underlägget är hård kartong som jag klätt med tyg och dekorerat med sagenservett med decoupage teknik, 
lackat så man kan torka den med fuktig trasa.
Tändsticksasken har jag limmat dit en ängel bild, 
spets och halvpärlor
Mått på värmeljuslykta: 
10 cm hög och dia (rakt över) 7,6 cm

Värmeljuslykta + underlägg och tändsticksask
Pris: 89 kr + frakt 56 kr
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Baksidan på alsterna

Kommentarer

Populära inlägg