Änglavingar kudde đŸ‘Œ

 Ă„nglavingar kudde đŸ‘Œ 


Mitt senaste skapande blev ett kuddfodral med 
Ă€nglavingar :)  
Passar 40 x 40 cm inne kudde.
Sydd i vitt bomullstyg,
Vingarna har fleecetyg som foder tyg. 
Upp till  satt jag i lite vadd sĂ„ vingarna fick lite mer form.
Jag har dekorerat den med vit virkad bomulls spets, 
fin Ă€ngel text som jag har skurit ut med min silhouette maskin.
Änglar vakar hĂ€r
Öppning ner till som stĂ€ngs med vita sidenband.

Kuddfodral:  Pris: 179 kr + frakt 28 kr
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill bestĂ€lla nĂ„t av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
SĂ„ skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har Ă€ven en facebook sida dĂ€r man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gÀrna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har Àven annonser ute pÄ Tradera
kika gÀrna in dÀr ocksÄ
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg