Ängla tavlor *Shabby chic* Med söt ängel på hyllplan



Ängla tavlor
Shabby chic

Söta tavlor som jag gjort med målardukar, 
(Canvas) storlek 24 x 18 cm.
Först målade jag dom vita.
Sedan dekorerade jag dom på baksidan och har det som framsida, 
med spets, pärlor,  rosor. 
Skrivit ut ängel text med min silhouette maskin.
Satt ditt ett hyllplan där jag satt fast en söt ängel.
På baksidan har jag spikat fast en liten tavelögla för upp hängning.

Pris: 150 kr + frakt 28 kr

Jag sam fraktar 


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  

kickioskarsson@hotmail.com

Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 

kickis sytt nytt och nött 


kika gärna in i min webb butik

www.kickissyttnyttochnott.se


Har även annonser ute på Tradera

kika gärna in där också

http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött






Kommentarer

Populära inlägg